tiistaina, maaliskuuta 09, 2010

Sukkistelua ja kuvia

Matte on vaikuttunut minun kyvystäni olla sukkisratsuna ja suunnittelee jo minulle kankikuolaimen ja bridongin hankkimista. Ongelma on vain se, että minulla on pieni suu ja matala kitalaki, enkä tiedä, onko minun suuhun edes mahdollista ahtaa useampaa rautaa kerrallaan. Matte onkin etsinyt netistä kuvia, joissa esiintyy curly-rotuisia sukkisratsastuskangissa (western-kanget minulla jo on ja ne kyllä mahtuvat suuhun), muttei ole löytänyt.

Muita hienoja curly-kuvia on onneksi netti täynnä!

Curly sukkisratsastuskisoissa.

Curlyt uskaltavat.

Curly on monipuolinen. Curly on edelleen monipuolinen. (Tuossa yhdessä kuvassa taitaa olla sukkiskanget ja bridong.)

Curly on rento.

Curly on hieno ja värejä on paljon.

Curly on historiaa: Curly Clown ja intiaanin piirros.

Curly on söpö.


Kuva on vuodelta 1906.

Ei kommentteja: