sunnuntaina, maaliskuuta 20, 2011

Heippa kaikille! Tulin vain pikaisesti kertomaan, että olen joka päivä su-ti syönyt 100% päivittäisestä kaura-annoksestani automaatista eli olen tullut hyvin sinuiksi uuden tekniikan kanssa.

Ruunan automatisoitu elämä


Minun elämään on tullut yksi automaatti lisää. Minä juon uimurikupista, matte toimii minun rapsutusautomaattina ja nyt minun väkirehutkin antaa automaatti.

Minä olen saanut pannan kaulaan ihan kuin olisin joku koira! Pannassa on muistissa minun henkilökohtainen ruokalista, jonka ruokinta-automaatti tunnistaa ja antaa minulle silloin tällöin kourallisen verran kauraa.

Se ruokinta-automaatti on minun uusi lempihengailupaikkani ja sitkeästi jään sinne sisään ja otan vaikka pienet torkut, jos tyhmä tietokone ei annostele minulle sillä kertaa ollenkaan kauraa. Joskus automaatille on oikein jonoa kun koko meidän lauma päättää yhdellä kertaa mennä kokeilemaan, onko automaatti jakelussaan sillä hetkellä suosiollinen.

Matte laittoi tähän linkin, josta pääsee katsomaan, millainen se meidän uusi automaatti suunnilleen on.

Ei kommentteja: