keskiviikkona, marraskuuta 21, 2007

Minulta lähti toissapäivänä toinen etukenkä kun vähän kaahasin ja nyt matte odottaa seppää jotta se kenkä saataisiin paikalleen. Jos se seppä olisi tullut jo aamulla niin oltaisiin menty maastoon tänään mutta nyt ei varmaan enää ehditä kun alkaa tulla pimeä eikä sitä seppää näy vieläkään.

Huomenna minulla ja matella on ratsastustunti ja jos se ei ole liian rankka niin hyppään illalla vielä esteitä kun maneesiin tehdään sellainen irtohypytyskuja. Minä tykkään hypätä itsekseni, se on kivaa vaihtelua tylsään juoksutukseen. Onneksi minun ei ole tarvinnut aikoihin juosta liinassa vaan minua on irtojuoksutettu kun maneesi on ollut paljon ihan vapaa. Olen ollut siellä maneesissa niin paljon maten kanssa kaksistaan, että meillä menee ihan plasmat sekaisin jos siellä on muita ratsukoita. Jos on enemmän kuin kaksi ratsukkoa on meidän ihan hyvän kokoisessa maneesissa jo ruuhka.

Minua ihan harmittaa jos minun kanssa ei puuhailla jotain kivaa päivittäin. Tutussa tarhassa ehtii tulla aika pitkäksi vaikka onkin kiva seurailla jos pihalla tapahtuu jänniä juttuja. Yleensä minun aika menee ruokaa odotellen ja kun sitä ruokaa saa ihan liian harvoin niin välillä ehdin tylsistyä aika pahasti. Tulenkin aina portille seisomaan jos näen maten ja ajan tamman pois ettei vaan sitä oteta töihin ja minua jätetä yksin tarhaan.


Ei kommentteja: