sunnuntaina, marraskuuta 18, 2007

Ruunan mietteitä

Minä olin taas sukkahousuratsastustunneilla eli valmennuksessa monta kertaa. Se sukkisratsastuksen valmentaja nauroi minulle kun minä yritin niin kovasti ja tosissani. Minusta ei saisi nauraa kun kerran minulla on hyvä työmoraali ja teen mielelläni töitä Sukkistädin kanssa.


Valmentaja sanoi, että olen selvästi kehittynyt viime kerrasta. Minä olen vielä paremmin kuulolla kuin ennen ja kuulemma huomasi, että minulta on nyt vaadittu enemmän ja tarkempaa työtä. Niin onkin vaadittu! Matte on ollut tosi tiukkana ja minun on pitänyt tehdä aika vaikeitakin juttuja ja Sukkistäti on käynyt ja ratsastanut sekä westerniä että koulua ja minun on pitänyt osata molempia!

Kuulemma kun minua kouluvalmennuksessa katsoo niin ei usko, ettei minua ole ollenkaan aikaisemmin opetettu siihen kouluratsastustsydeemiin. Ehkä olen luonnonlahjakkuus? Matte kyllä sanoo, että kun minä vaan ymmärrän mitä minulta halutaan niin minä teen ja taitava sukkisratsastaja pystyy hyvin minun kanssa töihin vaikka olenkin nyt ja tulevaisuudessa ensi sijassa western-ratsu.

Matte on harjoittanut omaa tasapainoaan ja rentouttaan ja se on ratsastanut monta kertaa ilman satulaa. Kerran se oli siellä selässä niin, että minä olin ihan nakuna eli minulla ei ollut suitsia eikä satulaa eikä mitään. Silloin matte oli kyllä aluksi vähän jäykkä ja minäkin jäykistyin mutta sitten matte rauhoittui ja minä rentouduin ja tein hienoja pyöreitä voltteja ja vaikka mitä. Matte alkaa selvästi vähäsen kehittyä vaikka minä olen kyllä vielä tosi paljon taitavampi kuin matte.


Ei kommentteja: