torstaina, elokuuta 19, 2010

Ruunan uudet töppöset

Tulin kertomaan minun uusista bootseista. Niistä samoista, joihin matte suhtautui kovin epäileväisesti.
Minä tykkään niistä! Tänään minulla oli ekaa kertaa bootsit myös takajaloissa ja ihan hyvin pystyin liikkumaan ja olemaan niissä.

Etukavioissa olen jo tottunut pitämään bootseja. Ne on tosi hyvät. Minulla on nimittäin hirmu herkät jalkapohjat ja kenkienkin kanssa varon aina kun maastoillaan soratiellä ja noin. Nyt bootsien kanssa voin lompsia missä vaan ja miten vaan eikä käy enää ollenkaan käpälään.
Mattea naurattaa kun minä askellan reteästi enkä vaivaudu sovittelemaan kavioitani pikkutarkasti tasaisiin ja kivettömiin kohtiin.

Tänään alkoi kyllä pukiessa tylsiä kun matte ähräsi ja ähräsi niiden takajalan bootsien kanssa ja sääti remmejä ja leikkasi niitä sopivan mittaisiksi. Matte kumminkin vakuuttaa, että homma helpottuu ja nopeutuu kun se oppii paremmin pukemaan ne bootsit minulle ja kun säädöt on jo saatu oikein, eikä tarvitse joka kerran erikseen niiden kanssa värkätä.

Me tehtiin tänään kiva maasto kun oli tarkoitus testata niitä uusia takabootseja. Mentiin erilaisilla pinnoilla, kiivettiin ja laskeuduttiin mäkiä ja mentiin kaikkia askellajeja. Minun mielestä huippua oli se, että erilaisissa maisemissa kasvaa erilaisia kasveja. Tähän vuodenaikaan minun suosikkejani ovat mm. takiaiset. Nam.

Ei kommentteja: