tiistaina, maaliskuuta 17, 2009

Olemme Ruunan kanssa saaneet haasteen. Jaoimme tehtävän siten, että Ruuna kertoo kolme asiaa ja minä toiset kolme. Ruuna saa aloittaa:

1. Minun ruunauksesta tehtiin pikapäätös ja matelle annettiin alle viikko aikaa lunastaa minut kokonaan itselleen ja viedä pois tai sitten sopeutua. Minua asia ei enää vaivaa vaikka orina olossa olikin puolensa. Matte taas on vieläkin ärsyyntynyt asiasta kun se hoidettiin sen mielestä huonosti kun ei se viikossa ehtinyt järjestää minulle uutta tallipaikkaa tai miettiä muita mahdollisuuksia minun oriuden jatkamiseen.

2. Minulla on kaksi selkänikamaa vähemmän kuin muun rotuisilla hevosilla. Muitakin eroavaisuuksia löytyy. Minä olen ihan hirveän harvinainen ja erikoinen ja kaunis ja viisas ja kiltti!

3. Minä olen matkustanut paljon enemmän rekassa ja kuorma-autossa kuin trailerissa. Trailerissa minut vain siirrettiin tänne uudempaan kotiin vanhasta kodista ihan lyhyen matkaa, rekalla olen matkustanut maasta toiseen ja kuorma-autollakin monta tuntia. Kokonaisuudessaan olen matkustanut hirmu vähän ja maten mielestä meidän pitäisi reissata enemmän.

Ihmisen satunnaiset:

1. Pidän kovasti sammakoista. Lapsena pyydystin ja ihmettelin niitä, aikuisempana kiinnostuin sammakoiden eko- ja etologiasta. Olen työkseni tutkinutkin niitä.

2. Haluaisin matkustaa Tiibetiin tai Mongoliaan.

3. Pesen nykyään pyykkini pesupähkinöillä. Minun on pitänyt kokeilla niitä jo monta vuotta mutten ole saanut aikaan. Ostin sitten niitä itselleni joululahjaksi ja pois en vaihda. Aivan loistava "keksintö"!

2 kommenttia:

Touhis kirjoitti...

Olipas mukava kun Ruunakin intoontui vastamaan! Muutenkin noita Ruunan juttuja on ollut kiva lukea. Ehkäpä meidän tallin Vuokris-tammakin joskus innostuu pakinoimaan (sen nimimerkki olisi ehdottomasti Virkanainen, koska se on luonteeltaan hyvin totinen ja asiallinen, vaikkakin toisinaan hieman hysteerisyyteen taipuvainen ;)

M kirjoitti...

Ruunalta tuo kirjoittaminen luontuu nykyään paljon paremmin kuin meikäläiseltä. Mun pitää varmaan perustaa oma blogi kun Ruuna on ominut tämän.

Ei Ruunaakaan ole liialla huumorintajulla paiskattu mutta on se silti aika huvittava tyyppi. Vuokraaja juuri kertoi, että kun hän oli maneesissa nostamassa laukkaa, oli Ruuna kääntänyt päänsä taaksepäin ja irvistänyt hänelle korvat luimussa. Hassu otus.